KARNE HEYECANIKayseri’de, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının sona ermesiyle karne dağıtım töreni gerçekleştirildi. Törende konuşan Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, “Bugün yaklaşık 330 bin öğrencimiz tatile girecek. 2025-2026 eğitim-öğretim yılını ilimizde kazasız, belasız tamamladık” dedi.Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen karne dağıtım törenine, Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, Büyükşehir Belediyesi Başkanı Memduh Büyükkılıç, İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun Esen, AK Parti Kayseri İl Başkan Yardımcısı Ahmet Yurtlu, Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.Sınıfları tek tek ziyaret eden Vali Yardımcısı Mehmet Türköz, Başkan Büyükkılıç, öğrencilerle sohbet ederek karnelerini takdim etti. Başarılarından dolayı öğrencileri tebrik eden Büyükkılıç, çeşitli hediyeler verirken bazı öğrencilere Kayserispor forması da hediye etti. Günün anısına öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çektiren Başkan Büyükkılıç, çocukların karne sevincine ortak oldu.Öğrencilere karneleri dağıttıktan sonra açıklamalarda bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, “Bugün bir eğitim-öğretim yılını daha geride bırakıyoruz. Bugün karneleri dağıttık. Yavrularımızın bu sevincini hep beraber paylaştık” dedi.Vali Yardımcısı Mehmet Türköz ise, “Bugün yaklaşık 330 bin öğrencimiz tatile girecek. 2025-2026 eğitim-öğretim yılını ilimizde kazasız, belasız tamamladık. Önümüzde 2-3 aylık dinlenme dönemi var. Öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyoruz” dedi. Karne dağıtım programı, öğrenciler ve öğretmenlerle hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona ererken, Başkan Büyükkılıç öğretmenlerle eğitim çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulundu.
Gündem
Yayınlanma: 26 Haziran 2026 - 16:38
KARNE HEYECANI
Kayseri’de, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılının sona ermesiyle karne dağıtım töreni gerçekleştirildi.
Gündem
26 Haziran 2026 - 16:38






